Messenger are, acum, un centru de informatii legate de Covid-19

Acum, dupa cum bine stiu si utilizatorii acestei aplicatii, Facebook Messenger are o platforma destul de complicata, care poate functiona mai mult sau mai putin bine in conditiile in care compania condusa de Mark Zuckerberg a depus eforturi medii pentru o actualizare buna a aplicatiei. Cu alte cuvinte, Messenger este o aplicatie cu destul de multe probleme de functionare, asta in conditiile in care cei de la Facebook dispun de resursele necesare pentru a perfectiona aplicatia astfel incat aceasta sa ajunga la un nivel la care sa fie mai usor de utilizat. Desigur, acesta este doar unul dintre motivele nemultumirii utilizatorilor Facebook legate de compania americana. Se adauga nemultumirilor legate de reteaua sociala in sine, mai ales de felul in care sunt filtrate anumite cuvinte sau postari ale utilizatorilor pe anumite subiecte. Asta in timp ce oamenii politici nu sunt verificati de aceste filtre care, in teorie, pot arata adevarul in legatura cu o postare sau alta; ceea ce inseamna faptul ca orice stire postata de acestia este tratata ca o stire 100% adevarata fara sa-i mai fie verificata autenticitatea. In orice caz, nemultumirile legate de Facebook sunt o multime si ar dura ceva timp pentru a le insira pe toate.

Evident, Facebook isi poate actualiza aplicatia atunci cand este mare nevoie de acest lucru. Ca in momentul de fata, in conditiile in care ne aflam in plina pandemie de coronavirus. Pe ordinea celor mai noi stiri it in conditiile situatiei actuale in lume, Facebook Messenger lanseaza un centru de informatii pentru a oferi utilizatorilor sfaturi pentru prevenirea raspandirii coronavirusului.Acest centru este, de asemenea, menit sa reduca raspandirea dezinformarii in mediul online, au spus, in cursul zilei de joi, reprezentanti ai Facebook, si sa ofere resurse pentru a ajuta persoanele sa ramana conectate cu prietenii, familia, colaboratorii, colegi de clasa, profesorii si, in general, cu comunitatile din care fac parte. Asta in timp ce toata lumea se afla intr-o politica de social distancing (distantiere sociala), cauzata de raspandirea virusului care a pus o lume intreaga in carantina. 

Se pare ca in aceste vremuri, Messenger a inregistrat o crestere semnificativa a utilizarii, a declarat Stan Chudnovsky, vicepresedinte al Messenger intr-o postare pe blog. “La nivel global, cu 70% mai multe persoane participa la apeluri video de grup, iar timpul petrecut in aceste apeluri video de grup s-a dublat.” Ceea ce nu este un lucru surprinzator avand in vedere faptul ca oamenii nu mai au un alt mijloc de comunicare in afara celui online. Cu scopul de a combate raspandirea dezinformarii in legatura cu coronavirus in mediul online, acest centru va oferi detalii amanuntite si verificate, de la surse precum Organizatia Mondiala a Sanatatii, Centrul pentru Controlul si Prevenirea Bolilor (CDC) si UNICEF. De asemenea, le va spune oamenilor cum sa evite escrocherile atat de frecvente pe internet. Toate ca toate, insa aceasta initiativa este una extrem de necesara in conditiile in care stirile false legate de acest virus au luat cu asalt internetul, iar lumea tinde sa creada anumite teorii care s-ar putea sa nu aiba absolut nici o legatura cu realitatea.