Nest Audio- review

Google si-a lansat primul difuzor inteligent in anul 2016, care sa concureze cu Echo de la Amazon. Dar, acesta a fost un inceput pentru ambele companii, iar ele au continuat sa lanseze mai multe dispozitive, care mai de care mai bun, mai inteligent, cu functii mai avansate, devenind un prieten foarte bun al multor persoane in ziua de astazi. Google Home a fost depasit de Nest Audio care are un pret de 100 de dolari. Este un difuzor inteligent de gama medie, dar care are un sunet imbunatatit in comparatie cu modelul mai vechi, designul este modernizat. Daca te intereseaza acest dispozitiv inteligent, te invit sa urmaresti randurile de mai jos pentru a afla mai multe detalii despre el.

Nest Audi are o dimensiuni de 7 inci si se gaseste in mai multe culori printre care, alb, negru, crem, albastru deschis si verde. Pentru a controla dispozitivul trebuie sa atinge punctele care se afla in partea de sus a dispozitivului. Se atinge in centru pentru a se opri sau reda muzica, in stanga pentru a da volumul mai incet si in dreapta pentru a da volumul mai tare. Difuzorul are 3 microfoane destinate sa iti asculte comenzile. Are un design similar cu Nest Mini care este realizat din 70% materiale reciclate. In spatele difuzorului se mai afla un buton mic si o mufa de alimentare, dar nu are nicio mufa USB-C si nici auxiliare, precum toate celelalte difuzoare de la Google. El se poate asocia si cu alte dispozitive prin Bluetooth din aplicatie.

Compania spune ca Nest Audio este cu 75% mai puternic si ca are cu 50% mai mult bas decat Google Home. Noul difuzor este dotat cu tehnologia Google EQ Media, care regleaza sunetul in functie de tipul de sunet, muzica, asistent vocal, carti audio si Ambient IQ, care presupune reglarea sunetului. Calitatea sunetului este mult mai buna in comparatie cu cea a Google Home. La volum maxim distorsiunile sunt foarte mici.

Doar ca volumul de la 0 la 50% nu pare atat de puternic, este prea incet. Home Mini are un volum mai tare decat Nest Audio. Intre 50% si 100% volumul este foarte bun.

Google i-a oferit dispozitivului sau un cip ML care ofera un raspuns mai rapid cand se vorbeste cu asistentul vocal si functii inteligente de reglare audio.

Acum trebuie sa te gandesti daca vrei sa cheltuiesti 100 de dolari pentru Nest Audio, luand in cosiderare faptul ca poti cumpara 2 dispozitive Nest Mini sau Nest Hub cu 100 de dolari.

Acestea fiind spuse, Nest Audio are o calitate a sunetului mult mai buna decat alte difuzoare inteligente, are un afisaj de calitate, deci este o alegere buna in cazul in care te-ar tenta sa il cumperi